FRAMME!


Svea, Mika och Flora på Arlanda innan färden.

Vi kom fram och fick se lägenheterna vi skulle bo i, de var oväntat fräsha, rymliga och mysiga!
Jag och Signe delar rum och har utsikt mot en swimmingpool där det eventuellt väntas ett dopp någon dag.

Det var två tjejer som kom och hämtade oss på flyget och senare tog oss med på en bit mat. En av tjejerna till vänster och vår lärare Madeleine till höger.

Maten var god men rörde till det lite i magen efter oregelbunden sömn och intag av flygplansmat. Fisken på bilden var en av de maträtter jag inte vågade smaka då den hade ögon och kropp osv.

Efter middagen kollade vi runt i lite olika små butiker. Det är fullkomligt omöjligt att försöka köpa rätt saker eftersom man inte fattar vad som står på förpackningen och butiksägarna inte kan engelska.

Signe hittade skumma ägg på burk. Frukost?

Kunming är väldigt väldigt annorlunda från allt annat jag sett tidigare. Hittills känns det mycket märkligt och helt sjukt att vi faktiskt ska vara här i en månad. Jag är taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0